Seara de Quiz și pizza
15 februarie 2024
În seara zilei de 15 februarie, a.c., o parte din voluntarii Caritas Eparhial Oradea s-au întâlnit pentru a discuta despre noile activități, au avut parte de distracție și au învățat lucruri noi.
Întâlnirea a avut următorul parcurs:
- salutul de început din partea coordonatorului de voluntari;
- repetiții la dansuri;
- joc de cunoaștere: fiecare am ieșit în față, ne-am prezentat și am spus două lucruri pe care nu le știu ceilalți despre noi;
- joc de conștientizare: pe ramurile unui pom desenat, am pus în scris pe bilețele motivul pentru care facem voluntariat și ce așteptări avem de la asociație și activitățile derulate;
- am discutat pe baza unui material ,,8 reguli de bază când avem de-a face cu copiii”. Fiecare a povestit din experiența și întâmplările anterioare, urmând ca mai apoi să încercăm să găsim soluții și variante ajutătoare pentru diferite situații imprevizibile;
- am avut o bine meritată pauză de socializare și pizza;
- momentul culminant al serii a fost un joc ,,Quiz” cu întrebări de cultură generală unde, conectându-ne online, fiecare a răspuns de pe telefon la întrebări, rezultatul fiind public proiectat, anunțând astfel și un câștigător. Premiul a fost un dosar/ plic cu sigla asociației noastre.
- la final, am avut o secțiune de feedback, în care fiecare a adus sugestii și idei noi pentru activitățile ce vor urma în cadrul asociației.
Întâlnirea s-a încheiat cu celebra și bine meritata poză de grup, urmată de salutul final.
Vă așteptăm să ne urmăriți și pe pagina noastră de instagram, unde vom posta un reel cu activitatea din această seară și cele ce vor urma!
Te așteptăm să ne fii alături!
Nu uita să te înscrii la cursul de clovni, dacă nu ai făcut-o încă.
Mărturii privind evenimentul nostru din această seară:
Maria Caraiman, voluntar:
,,Dacă ar fi să descriu această seară în trei cuvinte, aș alege: interesantă, primitoare și incluzătoare.”
Alexandru Alb, voluntar:
,,În această seară am aflat cum pot controla o activitate cu copiii, când aceștia sunt nervoși sau supărați. Adaug faptul că pizza făcută de doamna Delia a fost DELICIOASĂ.”
Andreea GHERCĂ
Coordonator voluntari
Vezi alte noutăți

La cantina socială a Asociației Caritas Eparhial Oradea, considerăm că vocea beneficiarilor este esențială pentru buna funcționare a serviciului. De aceea, ne consultăm permanent cu ei, chiar și în ceea ce privește meniul zilnic, pentru a ne asigura că preparatele răspund nevoilor reale, atât din punct de vedere nutrițional, dar și din prisma problemelor de sănătate pe care aceștia le au. Avem 30 de persoane zilnic, la masă. O media anuală ne arată că pragul cantinei sociale ne este trecut de 80 de persoane distincte care devin beneficiari acestui serviciu. Oameni de care suntem alături pe tot parcursul anului, oameni cărora încercăm să le îndulcim zilele, sărbătorindu-le aniversările. Prin existența dușurilor sociale, oferim mai mult decât posibilitatea efectuării igienei corporale; oferim posibilitatea recăpătării unui strop din demnitatea pierdută în haosul vieții de pe stradă. Curățenia personală devine astfel o punte spre redobândirea încrederii în sine și a sentimentului de apartenență la societate. Fiind un serviciu licențiat, respectăm cerințele legale, care impun nu doar aplicarea chestionarelor de satisfacție ci și prezența cutiei pentru sesizări și reclamații. Ne bucurăm de fiecare dată când beneficiarii semnează procesul verbal aferent verificării acestei cutii care, în cele mai multe cazuri, reflectă lipsa de reclamații – o dovadă a colaborării și comunicării deschise dintre personalul cantinei sociale și cei în slujba cărora ne aflăm: oameni ai străzii, oameni rămași ai nimănui. Consilierea socială, îndrumarea și sprijinul pentru întocmirea diverselor dosare de care acești oameni au nevoie au un efect pozitiv asupra vieții de zi cu zi. Le mulțumim beneficiarilor pentru felul direct, sincer și spontan în care ne împărtășesc orice doleanță. Această deschidere este prețioasă pentru noi și ne asumăm responsabilitatea de a ține cont de ceea ce exprimă, căutând cele mai potrivite răspunsuri la nevoile lor reale. Ei știu că pot apela la noi, iar noi știm că împreună putem să căutăm soluții care să le facă viața mai suportabilă, mai sigură și, mai ales, mai demnă. Teodora BODA Asistent social principal